2009年3月22日星期日

咁大個人東京初體驗


親身經歷,每每同人講我去過邊去過邊的遊歷趣事,或說起那齣日劇點正點好睇的同時,友人順勢開始回味去日本的精彩,然後我開始點頭地聽或不時插嘴閒話家常時,但我說一句:「我未去過日本。」友人通常的反應係:「唔係呀嗎!你係咪香港人嚟架。」,另外一個老朋友更說:「哈!有冇搞錯!我去過三十幾次了。」

接近生命的第三十四個年頭,因為借藉口到橫濱參加女友好朋友的婚禮,金融海潚人心惶惶的一個星期四,半推半就,請了兩天假計埋周未前後去了四天東京。

咁大個人東京初體驗,內容大綱包括:

東京印象:我們都是這樣長大的
手機:我這樣一個nomophobia的現代人
櫻花顏色
深入歌舞伎盯
消費、消費、消費
行爆東京

會陸續發報。

2 条评论:

关注者